Asta în ciuda unei luni martie dezastruoase, care a stricat un trimestru ce ar fi putut să fie un record pentru compania franceză. Renault a vândut însă foarte bine în primele două luni ale anului, așa că, per total, vânzările pe Q1 au fost într-o creștere spectaculoasă. Statistica se ocupă de vehiclele integral electrice.
Compania franceză a reușit un prim trimestru al lui 2020 cu o creștere de 65% față de perioada similară a anului trecut. Și asta în condițiile în care vânzările din luna martie au fost cu 5% mai mici decât în luna martie a anului trecut. În cifre absolute, modelele cu motorizare integral electrică de la Renault s-au vândut în primele trei luni ale anului în 23.390 unități. Din acestea, 22.810 unități s-au vândut doar în Europa. În luna martie s-au vândut doar 5.129 unități din cifra totală.
Revenind la Europa, din totalul de vehicule cu motorizare integral electrică vândute în primele trei luni ale anului, 17,3% au fost modele Renault.
Iar din totalul de vehicule de pasageri vândute de Renault în Europa (incluzându-le aici și pe cele cu motorizare convențională – ICE), 11,1% au fost Renault ZOE. Cifră care ne arată popularitatea destul de mare de care se bucură modelul electric în Europa.
La polul opus se găsește situația vânzărilor din China. Acolo unde Renault a vândut în luna martie doar 35 de unități de City K-ZE. Aceste cifre au condus la decizia Renault de a vinde în China exclusiv modelele sale electrice pe segmentul autoturismelor.
Vânzările slabe din luna martie au fost însă și rezultatul contextului global actual, generat de pandemia de coronavirus. Altfel ar fi arătat lucrurile dacă acești factori nu ar fi perturbat economia mondială.
via InsideEVs