Se pare că producătorul coreean nu a fost foarte afectat de criza economică globală și a reușit cifre destul de bune de vânzări la nivel global pentru primele trei luni ale anului. Pentru segmentul de vehicule electrice, cel care ne interesează pe noi. Numai în luna martie a anului, Hyundai a reușit să vândă peste 8.000 de unități de electrice plug-in. Mai exact, 8.079 de vehicule. Dintre acestea, peste 5000 de unități au fost Kona Electric, cel mai popular model cu motorizare integral electrică al companiei coreene.
Totalul de vehicule electrice de tip plug-in (cu tot cu hibride), vândute de Hyundai în primele trei luni ale anului 2020 a fost de 17.351 unități. Este o creștere, chiar dacă mică, față de perioada similară a anului trecut. Atunci s-au vândut 17.036 unități.
Din cele 8079 de unități electrice vândute de Hyndai luna trecută, 5.053 au fost Kona Electric. Al doilea vehicul ca popularitate în acest top a fost IONIQ Electric, cu 2.025 de vehicule. Hyundai IONIQ Plug-In a completat topul cu 1.011 unități vândute.
Se pare că vânzările Hyundai au crescut și la total, cu tot cu mașinile cu motorizare convențională (ICE). Producătorul coreean a vândut 161.027 mașini la nivel global în luna martie, o creștere cu 4,2% față de martie 2019. Ceea ce înseamnă că vehiculele electrice au deținut un procent de 5% din totalul vânzărilor. Aici mai este de lucru.
via InsideEVs