Obiectivul precedent al companiei franceze era ca până în anul 2030, un procent de 90% din totalul vânzărilor din Europa ale brandului să fie vehicule cu motorizare electrică. Însă acest obiectiv a fost actualizat. Prin vocea directorului general al grupului, Luca de Meo, compania a anunțat că până în 2030 va vinde exclusiv vehicule electrice sub marca Renault, în Europa.
“Pregătim condiţiile pentru ca Renault să fie un brand 100% electric până în 2030”
Același oficial a adăugat că și brand-ul Dacia, deținut de Renault din 1999, va avea aceeași soartă. Mai mult, electrificarea acestui brand va fi făcută fără o majorare a prețurilor. Primul model electric al acestui brand, Dacia Spring, s-a bucurat de o popularitate peste așteptări în primul an de viață. Așa că premisele sunt bune pentru îndeplinirea acestui target.
Planurile Renault pentru atingerea acestei ținte sunt destul de interesante. În cursul acestui an compania va lansa primul model Megane cu motorizare exclusiv electrică. Pentru nostalgici se pregătește o surpriză și mai mare. Celebrul și popularul Renault 5, micuța mașină a companiei, va avea parte de o reinventare cu propulsie electrică. Pe modelul Fiat 500 (și nu este singurul).
Renault are în prezent în portofoliul său modelul ZOE, care se bucură și el de o popularitate crescută. A fost a treia cea mai vândută mașină cu motorizare exclusiv electrică din Europa, în primele 10 luni ale lui 2021. A fost depășit doar de Tesla Model 3 și de Volkswagen ID.3.
via Electrek
[…] pentru obiectivele acestei alianțe corespunde și cu angajamentul luat de francezi, cum că Renault va fi un brand exclusiv electric în Europa în 2030. Un target care începe să capete sens în noul context al colaborării cu mai vechii parteneri de […]