Compania coreeană a anunțat câteva modificări interesante, printre care și un o baterie ceva mai mare, pentru noua generație de Ioniq. Interesant este că noul Hyundai Ioniq 5 a fost deja prezentat oficial, ca model pentru 2023. Însă între timp coreenii vor începe încă de luna viitoare să accepte comenzi pentru acest model, în Europa. O veste bună, care nu are cum să supere pe cineva. Va fi interesant de văzut și care vor fi termenele de livrare. Se știe că acestea reprezintă problema majoră a industriei auto în prezent.
Noul model de Ioniq va aduce în Europa o baterie ceva mai mare. De la 72,6 kWh s-a trecut acum la 77,4 kWh. În continuare versiunea de bază va avea un acumulator de 58,2 kWh.
Pe lângă acest upgrade al acumulatorului, noul Hyundai Ioniq 5 vine și cu alte opțiuni premium. Una dintre acestea se numește battery thermal pre-conditioning. Adaptează temperatura acumulatorului la condițiile de mediu, pentru o încărcare cât mai eficientă. Funcția se activează singură în momentul în care în sistemul de navigație al vehiculului este introdusă adresa unui punct de încărcare.
Alte dotări care vor putea fi alese în momentul configurării unui vehicul sunt Digital Centre Mirror (DCM) și Digital Side Mirrors (DSM). Denumirea spune tot. Oglinzile se vor baza și pe o cameră video de tip ultrawide, montată sub spoilerul din spate al mașinii.
În cele din urmă, noul Hyundai Ioniq 5 va veni și cu Smart Frequency Dampers. O îmbunătățire a suspensiei spate, pentru o experiență a condusului cât mai comodă.
via Hyundai
[…] altfeo, Hyundai Motor Group a mai avut un vehicul în competiție. Hyundai Ioniq 5 a obșinut cel de-al treilea punctaj, ajungând astfel pe […]