Producătorul auto german a avut un an foarte bun în ceea ce privește vânzările de vehicule electrice din portofoliul său. Acestea au înregistrat în 2021 o creștere de 64% față de anul anterior. Este vorba despre toate brandurile care fac parte din portofoliul Volkswagen Group. Adică Volkswagen, Audi, Seat și Porsche.
Pe lângă creșterea spectaculoasă, compania germană a reușit să atingă target-ul de emisii CO2 fixat de Uniunea Europeană. Volkswagen încearcă să facă impresie bună și să demonstreze că și-a reabilitat numele după scandalul emisiilor măsluite. O criză care a lovit la acel moment destul de serios în compania germană.
Volkswagen a fost unul dintre jucătorii de top din Europa în 2021, pe piața de vehicule electrice. A împărțit podiumul cu Tesla și Renault. Mulți analiști spun că Volkswagen este singurul producător auto de tradiție capabil să rivalizeze cu Tesla pe segmentul de vehicule electrice. Însă cred că mai este destul de mult până acolo.
Oricum, transformarea companiei este benefică. Iar noile modele electrice ID.3 și ID.4 au reușit să impresioneze plăcut. Lucru care, de altfel, s-a și văzut în cifrele de vânzări ale grupului.
via Electrek